mandag den 14. maj 2018

Botanik

I denne uge er jeg igen på ugekursus på Skals - højskolen for design og håndarbejde. Ugen er en temaugen, hvor vi - ca. 12 kursister - er på hold med højskoleeleverne. Vi har haft mulighed for at vælge 2 * 2 dage med hver sit fag. Jeg laver æsker i dag og i morgen. Onsdag skal vi høre en forelæsning af Anne Fabricius Møller og på udflugt til Haven i Hune. Torsdag og fredag skal jeg arbejde med læder.

Oplægget i dag var en æske til at opbevare opbindingssnor og frøposer i. Jeg planlægger dog at opbevare f.eks. brodernåle i min æske.



Æsken har på den inderste side vægge, der holder dels plexiglasset og dels indsatsen på plads.


Indsatsen har tre rum, beregnet til frøposer.



Poserne er foldet af papir fra Søstrene Grene, som også er brugt til selve æsken.



Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }