søndag den 3. december 2017

1. søndag i advent

Så blev det allerede december og 1. søndag i advent....

Jeg har julepyntet i dag. Det er altid dejligt at finde julepynten frem og noget af det julepynt, som jeg er særlig glad for at finde frem, er mine julebroderier.


For mig er julepynten mere hvid, end den er rød, og det ses tydeligt i mine broderier.


For en del år siden lavede jeg denne løber i patchwork. Motivet skal lede tanken hen på den hvide julerose. Der er i alt fire juleroser på løberen, der er håndbroderet og maskinquiltet.



Glædelig 1. søndag i advent.

Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }