søndag den 26. marts 2017

Udstyr


Man skal ikke gå ned på udstyr.....

Jeg har lavet et broderi, som jeg har monteret til en lomme på en notesbog. Lommen er syet på et bånd, som "går rundt" om notesbogens forside. I lommen kan jeg have skriveredskaberne lige ved hånden. Jeg planlægger at bruge notesbogen til notater om strik og strikkeprojekter. 




Jeg har broderet med råhvid og koksgrå amagergarn på en sart rosa 13 trådet hørlærred fra Permin.

Dette lille projekt har fået min til at overveje, om jeg skulle lave en nålepude, et sakseetui, et etui til et målebånd og en nålebog til at have i min taske med strikketøjet. Man skal jo ikke gå ned på udstyr.....


Nålepuden er blevet færdig i denne uge. Jeg har igen broderet med den råhvide amagergarn på rosa hørlærred. Den er blevet rigtig fin, når jeg selv skal sige det.


Her er mit udvalg af udstyr til broderi, og jeg tænker noget lignende til mine strikkeprojekter.


Jeg er inspireret af disse farver - råhvid, rosa og grå, som er meget anderledes, end dem jeg oftest arbejder med.


Sidste fredag besøgte jeg Nordisk Garn i Ålum. Jeg købte to nøgler af Hosuband, som jeg er ved at strikke mig et par tykke strømper af. Einband, Bulkylopi og Kambgarn har jeg aldrig strikket med, så det blev jeg nødt til at prøve....


God søndag
Kirsten

2 kommentarer:

  1. Altså, man kan da ikke nænne at lægge så smukt grej væk! Hvor er det flot, eyecandy!
    De nye farver ser også spændende ud. Glæder mig til at se, hvordan strikke udstyret bliver... Måske du kan inspirere? (Hvis jeg tør vove mig ud i dine fodspor!)

    SvarSlet
  2. Det er nogle voldsomt lækre accessories, du har til dit brodereudstyr. Jeg synes, det er blevet en rigtig lækker nålepude :-)

    SvarSlet

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }