tirsdag den 17. januar 2017

Graphic

Jeg er begyndt på et nyt projekt, da jeg nu har taget sidste års sidste garnkøb i brug.


Modellen er Graphic, som Sanne Fjalland har designet i eget garn fra Henrichsens Uldspinderi i Skive. Firmaet importere garn fra New Zealand, Australien og Europa. Derudover kan firmaet også forarbejde ens egen uld. Det har jeg ikke - men så er det godt at tænke på, at vi i Skive har et firma, der specialfremstiller håndstrikkegarn til en ny dansk designer. Indtil videre er jeg meget tilfreds med garnet, som har en lækker blød men samtidig stabil struktur.


Jeg strikker Graphic i en lysere udgave end Sanne Fjallands oprindelige design.


Jeg er begyndt med ærmerne, der skal strikkes sammen med kroppen i en raglan.

Nu vil jeg strikke et par pinde, inden jeg skal finde mit broderi frem for at tage på kursus på Skals - højskolen for design og håndarbejde i morgen aften.

God aften
Kirsten

1 kommentar:

  1. Den bliver smuk i de lyse farver - jeg er lidt misundelig!

    SvarSlet

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }