lørdag den 14. januar 2017

Aud er taget i brug

Jeg er i løbet af denne uge blevet færdig med Aud, der er designet af Öenling.

Jeg har strikket med to tråde Isager Spinni og en tråd Isager Silk Mohair på pind nr. 4,5. Farveskiftet bliver lavet ved at skifte mellem de to tråde Isager Spinni.


Resultatet er blevet rigtig godt. 


Jeg er overbevist om, at Aud bliver en af mine favoritter. Modellen er en anelse længere bagpå. Det giver et meget flot udtryk, når man har modellen på.



Aud er strikket oppefra og ned i omvendt glatstrikning. De yderste masker i hver side er strikket i retstrikning.


Tankerne begynder allerede nu at kredse om, hvilke farver jeg skal have med i min næste udgave af Aud......


God lørdag
Kirsten 

1 kommentar:

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }