onsdag den 7. august 2013

Dengang i 80´erne

En sød kollega har været ved at rydde op i sine gamle strikkeopskrifter, da hun ikke strikker mere. Hun kom og spurgte, om jeg ville overtage stakken - "ja, tak" var mit svar. I går fik jeg stakken med hjem ;-) Der var opskrifter fra Hendes Verden, Familie Journalen, Ude og Hjemme og Femina. Hvorfor mon der ikke i dag er opskrifter i Femina, så populært det er at strikke ???

Langt de fleste opskrifter er fra 80´erne. Tænk sig, hvor var vi gode til de brede skuldre dengang:


Det er måske ikke lige de brede skuldre, jeg ville kaste mig ud i idag - men så dukker der nogle utrolig fine mønstre op, som jeg ikke har set længe. Måske skulle jeg give i kast med at prøve:

eller

Lige nu har jeg - udover en hvid udgave af Jazz - gang i små hæklede cirkler:


Kirsten

1 kommentar:

  1. Skøn blog du har og fine ting du laver.

    "Faldt" over dig og din blog på Ravelry. Her vil jeg følge med :)

    SvarSlet

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }