søndag den 28. juli 2013

Hvid Jazz

Endnu inden jeg er blevet færdig med min egen karrygule Jazz, har min datter ønsket sig en. Det er ikke så ofte, hun kommer med ønsker om strik - så det har bare været om at komme igang. Hvis min datter ønsker sig strik, er det oftest en Helga Isager model. Hendes modeller appellerer så absolut til teenagere.

Heldigvis var der garn fra mit lager, der kunne anvendes: råhvid Alpaca I fra Isager og råhvid kidsilk haze fra Rowan - en udgået farve.




Forstykket er færdigt, og de to hvide nuancer passer fint til hinanden:


Så nu er der gang i rygstykket:



PS: hun er allerede ved at tale om en marineblå udgave også..............
Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }