torsdag den 18. juli 2013

Gul som sommersolen.......

er min færdigmonterede No. 29

Jeg er ret tilfreds med resultatet, selvom modellen er blevet en anelse længere i kropstykket, end den virkede til at være, da jeg prøvede den, inden jeg tog ud til hoftestykket.


Det er en sjov detalje med det løst flagrende hoftestykke. Det gør egentlig, at ens egen hofte synsmæssigt "forsvinder" lidt.


Jeg er ret vild med udtagningerne til raglan, indtagningerne på kropstykket og udtagningerne ved hoften.


Jeg har brugt 210 gram Fine Lace fra Rowan og 290 gram Supersoft fra Knoll i farven Maize.

Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }